Als technische partner delen wij graag onze kennis met u. Met de consultancy module haalt u kennis in huis en zorgen wij voor geoptimaliseerde processen.
Stolze trainingen
1x per jaar komt een technisch specialist van Stolze langs bij uw bedrijf om uw technische medewerkers bij te scholen over de techniek van uw installaties. Door dit jaarlijks bij te houden, blijft de kennis van uw medewerkers op niveau en verlaagt u de kans op storingen en uitval. Mocht er toch een keer een storing ontstaan, kunt u zelf adequaat handelen.
Supportdesk
Heeft u een storing, technische vraag of wilt u op een andere manier hulp of advies van onze technische specialisten? Dan kunt u gebruik maken van onze supportdesk, die voor storingen 24/7 bereikbaar is.
Storings-analyse
Sommige alarmen vragen direct aandacht, terwijl andere alarmen ook even op zich kunnen laten wachten. Onze monteur loopt 1x per jaar de lijst met gegenereerde alarmen door. Afhankelijk van de oorzaak van het alarm, wordt er gekeken wat er nodig is om de alarmen in de toekomst te voorkomen.