| Integrating success.

Consultancy

Als technische partner delen wij graag onze kennis met u. Met de consultancy module haalt u kennis in huis en zorgen wij voor geoptimaliseerde processen.

Stolze trainingen

1x per jaar komt een technisch specialist van Stolze langs bij uw bedrijf om uw technische medewerkers bij te scholen over de techniek van uw installaties. Door dit jaarlijks bij te houden, blijft de kennis van uw medewerkers op niveau en verlaagt u de kans op storingen en uitval. Mocht er toch een keer een storing ontstaan, kunt u zelf adequaat handelen.

Supportdesk

Heeft u een storing, technische vraag of wilt u op een andere manier hulp of advies van onze technische specialisten? Dan kunt u gebruik maken van onze supportdesk, die voor storingen 24/7 bereikbaar is.

Storings-analyse

Sommige alarmen vragen direct aandacht, terwijl andere alarmen ook even op zich kunnen laten wachten. Onze monteur loopt 1x per jaar de lijst met gegenereerde alarmen door. Afhankelijk van de oorzaak van het alarm, wordt er gekeken wat er nodig is om de alarmen in de toekomst te voorkomen.

Optimaliserings-analyse

Alle installaties zijn onderhevig aan slijtage. Echter zal een installatie bij goed gebruik minder snel slijten. Om deze reden voert Stolze jaarlijks een optimaliserings-analyse uit. Zo wordt de levensduur van verschillende onderdelen van uw installatie, zoals pompen, motoren en meters, verlengd.

Optimaliserings-analyse

Alle installaties zijn onderhevig aan slijtage. Echter zal een installatie bij goed gebruik minder snel slijten. Om deze reden voert Stolze jaarlijks een optimaliserings-analyse uit. Zo wordt de levensduur van verschillende onderdelen van uw installatie, zoals pompen, motoren en meters, verlengd.